Otsikko kertoo jo kaiken.
Jos nyt jotain täytettä pitää kirjoitella,niin tänään on ollut fiksaus päivä.
Aloitin Maine coonistamme Bonosta.Harjasin,pesin,föönasin ja uudelleen harjasin.Aikaa meni liki 3 tuntia.
Kun olin saanut karvat pöllyteltyä yläkerrassa ja passittanut muun porukan imuroimaan,niin siirryi alakertaan(oonko hiukan sika?)
Ensin kohteeksi joutui Manttu,harjasin neitiä melkein 3 tuntia.Kävin kyllä välillä Simon kanssa pas...lenkillä.
Kun Manttu oli harjattu siirryin Simoon.Lopetin hetki sitten ja piti otta päivän karva saaliista kuva,mutta mieheni oli kerennyt viedä roskiin jo toisen karvapussin.Nyt on käsi aivan loppu ja kaikki mahdolliset kolot naamassani täynnä karvaa.
Ajattelin sielä säästää tuon toisen karvapussin,sillä Simosta varisee varmaan kaikki karvat ennen Tamperetta,mutta viimeistään erkkariin mennessä,niin ompahan varakarvat,jotta voisin ruveta askartelemaan aikanikuluksi erilaisia tupeita ja lisäkkeitä jäpikälle :)
Muutama turhanpäiväinen kuva.

Simo ennen fiksausta.
1361135.jpg
Siis,todella tuttu tuoksu nouseen nenääni tästä pussista.Hmm ..........siis sehän on mun ominaistuoksuni,mutta miksi ihmeessä tässä pussissa???
1361137.jpg
Kuva fiksauksen jälkeen.
Siis mä en ymmärrä tota emäntää aina välillä.
Mä en nää mitään eroa tohon ekaan kuvaan nähden,mutta piti maata paikallan liki 2 tuntia ja nostella koipia.Sit se akka kehtaa repiä vielä mun persvilloja ja sanoa,että kyllä ne nyt on kauniit.
Hei,mitä välii,enhän mä niitä edes ite nää!!????!!
1361138.jpg
1361156.jpg
1361421.jpg
Muutama kuva myös Mantusta,joka vedättää ihan täyttä,vaikka ikää on jo 10v 6kk.
1361430.jpg

Varokaa.....pois alta Tsernobyl-leonberg jyrää!!!
Tunnusmerkit säteilyä silmissä,postilaatikoita muistuttavat korvat ja ylikierroksia käyvän reaktorin urina.
1361438.jpg