Olen vieläkin onnesta niin sekaisin,että voin kirjoitellakkin aivan mitä sattuu.Siis aivan uskomatonta....
Sain Simon omistajalta Sarilta,heillä tänään käydessäni papereita eteeni,jotka piti allekirjoittaa.Itkuhan siinä tuli.
Sari siirsi pojan nimiini.Niin upea lahja,kuin olla ja voi.Parempaa en koskaan olisi voinut kuvitellakkaan.
Tämähän ei vaikuta käytännössä mihinkään arjessamme,mutta omahan on aina oma,siitä ei pääse mihinkään.
Sarikin kyllä tiesi/tietää,kuinka tärkeä Simo on minulle ollut tämän 1½ vuotta,jonka on meillä ollut sijoituksessa .

Voiko noin kultaista ja ihanaa ihmistä vielä tämän päivän kovasta ja kylmästä maailmasta löytyäkkään!!!!
Olen Sarille ikuisesti kiitollinen,että on antanut pojan elämääni ja samalla olen saanut tutustua aivan ihanaan ihmiseen,jonka kanssa olen ja tulen tulevaisuudessakin jakamaan elämäni iloja ja suruja.

Kiitos Sari!!!!!

1998405.jpg