Perjantaina kurvailin Raikua eli Simon poikaa moikkaamaan.Hienosti poika kasvaa ja näyttää vallan suloiselta pakkaukselta.

Raiku ja Veera tutustuvat toisiinsa.

Jennan jaloissa on tooosi turvallista makoilla.

Hahaaaa....mä nään!!! Mamma onkin unohtanut imuroida yhden roskan.Tarkkuutta pyydän!!!

Mä oon jo näin iso ja näytän kulmakunnan komeimmalta...tai ainakin tässä vaiheessa söpöimmältä.

Pihalla en ole ihan varma vielä itsestäni....siis olenko lammas vai....

..... lintu,kun auringonkukan siemenet on niiiiin hyviä.

Ahaaaa,ruokaa olis tarjolla.Isäntääni seurailen muutenkin herkeämäti,vaikkei sillä ruokakuppia olisikaan.

Sitten iltapissille.

ja nukkumaan.Nähdään taas....haukotus!!!

* * * * * * * *

 

Lauantaina heti aamusta suihkulähteemme näytti tällaiselta.

Kauniisti jäätynyt.

* * * * * * *

 

Tässä muutama uusi kuva Daresta,jotka nappasin lauantaina,kun lähdimme lenkkeilemään harjulle.Aivan ihanaa,kun lumet ovat sulaneet.

Dare 1v 2kk

Lauantaina olin Daren kanssa Hyvinkäällä mätsärissä,jotta poika oppisi käyttäytymään näyttely ympäristössä.Kilttihän tuo on kuin mikä,mutta liian innokas tekemään tuttavuutta kaikkien kanssa.Sininen nauha tuli.Parina kehässä oli kaunis samojedi,joka osasi käyttäytyä maltillisesti,toisin ku Dare.Saatiimpa taas nauratettua muuta näyttelykansaa,kuten tapanamme on Daren kanssa ollut.

Viikonloppu meni taas vaihteeksi niin nopeaan,että hyvä kun kerkesi kissaa sanomaan.Lauantai meni palellessa Hyvinkäällä mätsärissä,sen jälkeen Eijaa ja koiruuksia moikkaamaan.Sunnuntaina olinkin suht reipas jopa kotonakin.Sain keittiöön uudet verhot ommeltua ja vaihdettua.Sitten Riihimäkeen tarkastamaan,miten mun auton sivuikkuna oli saatu vaihdettua,kun siihen helmikuussa halusi roska-auto pakittaa sisään.Oliskohan silläkin ollut kevättä "renkaissa",eikä voinut vastustaa mun punaista paholaista.Noh,nyt on uusi ikkuna paikoillaan.Riksusta kurvasinkin Hyvinkäälle,noutamaan vanhempaa tytärtäni Linjalasta,kun tuli työporukan kanssa laivalta.Kyllä oli kalpea haamu mua vastassa,eipä paljon jaksanut/kyennyt edes jutella.Illalla sitten Wilmuskan synttäreille eli siinä se viikonloppu menikin.

Perjantaina suuntaamme Veeran ja koirien kanssa auton nokat kohti Latviaa.Tämä tulee olemaan meidän ensimmäinen ulkomaanmatkamme näyttelyiden merkeissä,mutta siitä sitten lisää myöhemmin.