Luken omistajalle ja muutamalle muullekin kuvia meidän turkinhoito välineistä.
Ihan oikeesti,olen sellainen,että ostan kaupoista liki kaikki uutuudet ja vähemmän uutuudet,jotka ovat liittyneet turkinhoitoon ja suurin osa on kerran kokeilun jälkeen hyllytetty tai meillä laatikotettu.
Tuon kamman ostin varmaan kahdeksan vuotta sitten,meidän lapinkoiran korvanympäristöjä varten ja siinä hommassa se palvelee edelleenkin.Olen sen hyväksi todennut.

Tuo violetti hara on mun aarre.
Piikit ovat 2,5cm pitkät,piikkiväli 2mm mitattuna piikin keskeltä>piikin keskelle,piikit ovat pyörivät ja  ilmeisesti juuri siksi on niiiiin tajuttoman hyvä.Olen kyllä ostanut muitakin pyörivillä piikeillä olevia haroja ja kampoja,mutta tämä on ollut ehdottomasti paras minun käytössäni/kädessäni.Piikitkin ovat sen verran tiuhassa,etteivät karvatkaan pöllyä pahemmin pitkin kämpää,sillä harjaan koirat aina takkahuoneessamme tai olohuonehan se tavallaan on.Malliltaan on sellain,että käsikään ei väsy,vaikka välillä olen harjannut leojamme 8 tuntia putkeenkin Tämmöisen kun vielä löytäisin toisen,niin ostaisin ihan jo varuiksi.
Tässäpä kuvia vekottimista,jotka ovat siis hyviä minulle ja minun käytössäni.

1267401.jpg

Hiukan piilomainontaa :)
1267411.jpg