Ei mitään,siis ei kerta kaikkiaan mitään kirjoitettavaa meistä.Olen toipunut ja ollut tänään jo töissäkin,mikä tuntui jo ihan mukavalta (lukekaa...ihme).

Viikonloppuna menemme kaverini kanssa piiiitkään odotetulle kasvattajan peruskurssille.Lukennu en ole yhtään,vaikka se 150 sivuinen opus,kera nidosten putkahti himaan jo reilu viikko sitten.Ei oo pystynyt kykenemään.Viaton

Noh eihän sitä nyt ihan hepreaa olla menossa muutenkaan opiskelemaan.

Jos ei blogissa rupea kuulumaan tentin tuloksia,niin sehän johtuu ihan siitä yksinkertaisesta syystä,että...........odotan,että unohdatte koko kurssini,ettei vaan tarvitse täällä julkisesti nöyryttää itseensä ja tunnustaa "Sorry,mut mä reputin.....so"NolostunutTukittu

Hei,käykäähän kurkkaamassa siskoni silmäterän Ranen iltajumppa........ja ikäähän oli 8 viikkoa.

Ei mikään arka ja flekmaattinen kaveri ollenkaanHymy

 

Sain Lahden-Leojen kuvaaja-gurulta Matilta kuvia Lahden näyttelyistä.tässä niistä osa.Loput lisäilen Lahden-Leojen sivulle,kunhan kerkeän....khöm jaksan siis.

 

Hei täähän seisoo...ja ihan neljällä jalalla.

 

Pyörähdä balleriinani...(missäköhän mä oon konttaillut?)

 Noh osaahan se seistä sittenkin....ja ihan ite.


 Jeeee....vaaleanpunaista tuomati-tätsä lykkää.


 Aivan pihalla vieläkin....


 

Blogikin on nyt sitten täyttänyt vuodenYllättynyt Ihme,että olen näikin ahkerasti jaksanut kirjoitella.Mulla yleensä innostus kaikkea tämmöisiä kohtaan hiipuu aika nopsaa......ei ole muka aikaaKieli ulkona