Tässä tälläinen kuvapläjäys tällä kertaa.Kuvat on otettu 29.5.10 eli eivät ole aivan tuoreita.Lisää kuvia löytyy kamerasta taas sellaiset 400kpl,jotka pitäisi jaksaa siirtää koneelle...kukakohan senkin tekisi?????

Kuvissa Veeran Rane, sekä Piian ja Maken Raiku rehaavat pellolla.En osanut päättää,mitkä kuvat olisin laittanut,kun niitä oli taas niin valtavasti.

Jeeeee....täältä tullaan elämä!!!!

Mistäs sä siihen pöllähdit????

Me ollaan kamui...sanoi kuka muu,mitä hyvänsä!!!!

Kisaaaaaaaaaa...................

Iina jäniksenä.

ja Rane voittaa,tälläkin kertaa.

Rane johtaa,Raiku hyvänä kakkosena ja Fanni peränpitäjänä.

Kyl mä prkl sut vielä kiinni saan...odotahan kuukausi!!!

Fannin ja Raikun söpöstelyä :o)

Tuu tänne ja pussataan vähän.

Siis yök,se työnsi kielensä mun kitarisoihin!!!! Raikun mielestä...NAM!!!

Raiku poseeraa.

Kaikki kiva loppuu aikanaan."Iskä on ihan tyhmä...mä olisin vielä halunut hiukan rehata.Nyt mä oon ihan masiksessa."

Jos nyt kuitenkin vielä hiukan tuota Darea rökittäis,ku sattuu nyt tuossa olemaan.

OuJeeeeeee....täydellinen selätys.

Kiitos taas ja näkemiin,pieni mies menee nyt koisimaan.