Aloitetaan tästä pienemmästä versiosta.Kuvat on otettu viime lauantaina,kun Raiku "vanhempineen" kävi viettämässä meillä mukavan leppoisaa vapaapäivää.Käytiin jopa pellolla Daren ja Raikun kanssa rehaamassa.Kyllä nuo pennelit kasvavat nopeaa.Raikulla kuvissa ikää huimat 3 kuukautta

 Pusuttelua

Kato hei lelu!!

Ja näin sillä leikitään...otappa poika mallia.

Huh huh olipa rankkaa,mut mä voitin!!

Iina ja Raiku taistelee vuorostaan aamutossusta.

* * * * * * * * * *

Muilla on suihkulähteissään lumpeita,ankkoja,kelluvia valopalloja ym,mutta meillä on toisin.Tässä muutama kuva meidän allaskoristeesta.

Ensi kesälle Darella on tilauksessa suurempi allas.

Ihanan virkistävää......Mä en aina ihan ymmärrä noita kaksijalkaisia.Nytkin vaahtoavat jostan sellaisesta,että MÄ oon muka sotkenut altaan veden,kun se just oli vaihdettu.Siis täähän on nyt liki sävy sävyyn mun turkkini kanssa ja muutaman uinti kerran jälkeen turkki on ainakin sävy sävyyn "veden" kanssa.

Tässä on meinaan ihan ältsin mukava nukkua....kandee kokeilla, eikä vaan arvostella.